Kapcsolat: Emre Aydin MySpace

Emre Aydin 1981. február 2-án született Ispartában, majd Antalyában nőtt fel. Az izmiri egyetemen közgazdaságtant hallgatott, de abbahagyta, mert őgy érzi, az ő élete a zene. 2002-ben 6. Cadde (6. Utca) elnevezésű bandájával megynerte a török Show TV által rendezett tehetségkutató versenyt, a Sing Your Song-ot. Később a banda szétvált, s Emre szólókarrierbe kezdett. Az eredmény egy többszörös (16-szoros) díjnyertes album és 50 000 regisztrált felhasználó az énekes hivatalos honlapjának fórumán...

Két dalt fogok bemutatni Emre Aydin  "Afili Yalnizlik" (Kirakati magány) c. albumáról. Az első az egyik nagy kedvencem. A másik dal, a Bu kez anladim szövege pedig amilyen egyszerű és tiszta, olyan szívbemarkoló is. A srác egy költő-fenomén.

A YouTube nevű honlapon rákereshettek mindkét dalra és élő koncertfelvételeket is találhattok.

Dayan yalnizligim
Karla karisik yagar hüzün
Üstüm basim hep uzun kollu
Benden iyi bilirsin
Anlatmama lüzum var mi ?

Gozlerim senden sonra
Hep parcali bulutlu
Sen de baksan gorürsün
Bakmaya yüzün var mi ?

Mutlu muyduk ki ? Sade nefes aldik
Biktim artik uzatma, yaslan bana agla

Kal yanimda boyle sonbahar gelince
Soysuzlar icinde kalma yalnizligim
Bak yenildik iste
Zamani gelince kalkariz belki de
Dayan yalnizligim
http://www.free-lyrics.org

Uzun yola gitmeden
İki koltuk ayirttim
Seninkisi cam kenari
Sormana lüzum var mi ?

Farki yok ki gecmisten
İlk kez görmüs degilsin
Hic kuraya girmeden
Hep kısa copü cekmissin

Mutlu muyduk ki ? Sade nefes aldik
Biktim artik uzatma, yaslan bana agla

Kal yanimda böyle sonbahar gelince
Soysuzlar icinde kalma yalnizligim
Bak yenildik iste
Zamani gelince kalkariz belki de
Dayan yalnizligim
Bu kez anladim
Bu kez anladım
Kuru dallardan yapma
Bi koprüden geciyorum

Ben ordaydim
Erbabi yalnizlari
Yutan kentler biliyorum

Bu kez anladim
Hüzünlerden bozma
Mutluluklar yasiyorum

Ben ordaydim
Acemi asiklari
Bogan sular biliyorum

Ne müttefik belli
Ne siginaklarin yeri
http://www.free-lyrics.org/Emre-Aydin/92477-Bu-Kez-Anladim.html

Kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür
Sonu yok bunun, bosluklardan bosluk begendim
Vazgectim bugün herseyden halsiz su kalbim
Kan revan icinde hep kanamaz denen yerlerim

Hem sucsuz hem gücsüz hem halsiz...

Bu kez anladım
Kartonlardan yapma
Siperlere pusuyorum

Ben ordaydim
Huzurlu zamanlari
Yikan sonlar biliyorum
Tarts ki, Magányom
Hóval vegyülve hull a bánat
Mindig fázósan járok
De te ezt jobban tudod nálam
Kell-e magyaráznom ?
 
A szemeim miattad
Mindig felhőben úsznak
Láthatnád ha akarnád
Van-e merszed hozzá ?
 
Boldogok voltunk tán ? Csak lélegeztünk
Elfáradtam, hagyj, zokogj a vállamon
 
Maradj mellettem, mikor az ősz ideér
Ne maradj az érdemteleneknél
Látod, legyőzettünk hát
Talán talpra állunk még, ha eljön az ideje
Tarts ki, Magányom
 
A hosszú út előtt
Két helyet foglaltam
A tiéd ablak melletti
Kell-e hát kérdezned ?
 
Nincs különbség a múlttal szemben
Nem először látsz így
Anélkül hogy játszottál volna,
Mindig te húztad a rövidebbet
 
Boldogok voltunk tán ? Csak lélegeztünk
Elfáradtam, hagyj, zokogj a vállamon
 
Maradj mellettem, mikor az ősz ideér
Ne maradj az érdemteleneknél
Látod, legyőzettünk hát
Talán talpra állunk még, ha eljön az ideje
Tarts ki, Magányom
Most értettem meg
 
Most értettem meg
Száraz gallyakból épített
Hídon lépkedek
 
Ott voltam
Ismerem a városokat
Melyek elnyelik a magányosokat
 
Most értettem meg
Bánattal teli boldogságot
Élek meg
 
Ott voltam
Ismerem a vizeket
Melyek megfolytják a tapasztalatlan szerelmeseket
Nem biztos az ellenség
Sem a menedék
 
Elvesztettem önmagam, oly igazságtalan
Nincs vége, csöbörből vödörbe
Ma lemondtam mindenről, erőtlen a szívem
Vérzik mindenem, miről azt mondják sérthetetlen
 
 
Bűntelen is, erőtlen is, gyönge is...
 
Most értettem meg
Kartonból készült
Pajzsok védenek
 
Ott voltam
Ismerem a kérdéseket
Melyek megtörik a csendet

 

Megjegyzés: A török karakterek magyarosítva vannak az eredeti dalszövegben.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokrock.blog.hu/api/trackback/id/tr26146042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása